آرمیتاآرمیتا، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

عشق پاک

ِشروعی تازه...

1390/10/3 19:48
نویسنده : مامان
824 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام من آرمیتا هستم .من در تاریخ ٢٦/٠٥/١٣٨١  روز شنبه و در ساعت ١٧:٢٦ متولد شدم...

niniweblog.com

وزن هنگام تولد:٢٨٠/٣

قد هنگام تولد:٥١ سانتیمتر

niniweblog.com

من دیشب  عضو نی نی وبلاگ

 

شدم تا بتونم خاطرات خوبم رو اینجا ثبت کنم....ودوستان جدید برای خودم پیدا کنم با تشکر

niniweblog.com

نظر یادتون نره مرسی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هدیه جوووووووووووون
3 دی 90 19:37
سلام ما هم تو مسابقه شرکت کردیم لطفا به ما هم رای بدین کد 196 جون ما رای بدی ها به شماره 09354000537 پیامک بزن لطفا باید سه تا کد باشه ممنون
مامان سید کوچولو
16 دی 90 0:07
خوش اومدی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق پاک می باشد